Ako to funguje?

Či sa jedná o firemnú, súkromnú alebo charitatívnu akciu, naša spoločnosť Vám pripraví kombináciu alebo balík hier, pre Vás ako ušitý. Náš organizátor bude vždy prítomný, aby Vám pomohol spraviť udalosť nezabudnuteľnou.

Zabezpečíme :

  • odvoz a dovoz stolov (mimo Bratislavy za poplatok)
  • montáž a demontáž zariadenia
  • žetóny a “fun” peniaze
  • 10 minútovú úvodnú prezentáciu
  • obsluhujúci personál (krupiérov)
  • 3 hodinovú minimálnu dobu otvorenia Fun Casína

Pomocou “fun” peňazí si Vy a Vaši hostia zakúpia žetóny priamo pri stoloch aby mohli hrať. Na konci večierku alebo akcie, hráči ktorí nahrali najviac, vyhrajú ceny*.

Ak je Váš večierok charitatívny Vaši hostia si môžu zakúpiť “fun” peniaze za dobročinnú hodnotu a tým prispieť do zbierky. Približný odhad je 1 hrací stôl pre 35 osôb. Odporúčame kombináciu aspoň dvoch stolov, aby si Vaši hostia mali z čoho vybrať.

* vy zabezpečíte ceny, ktoré budú odovzdávané formou dražby a my zábavu plnú napätia